Júlový bankový spravodaj plný pikošiek
Autor: Nina Kusá
06.07.2015 (10:00)
Zaujíma vás, akým aktivitám sa slovenské banky venujú? Okrem toho, že inovujú svoje mobilné aplikácie chcú byť k svojim klientom ešte bližšie. Ponúkame vám prehľad krátkych správ o aktuálnom dianí v bankách.
Fio banka: Do roka otvorí päť nových pobočiek
Fio banka, ktorá sa prezentuje ako banka, ktorá ponúka bankové služby bez poplatkov a bez podmienok, plánuje výrazne rozšíriť svoju pobočkovú sieť. Do roka otvorí
päť nových pobočiek a celkom tak bude mať na Slovensku 15 zastúpení.
Fio banka nie je len internetovou bankou, ktorá vsádza na
online aplikácie, ale zároveň umožňuje svojim klientom vybaviť všetko potrebné na pobočkách. V minulom roku otvorila sedem nových obchodných miest a teraz tak má pobočky v každom krajskom meste. V rozvoji pobočkovej siete chce pokračovať, do roka plánuje rozšíriť desať existujúcich pobočiek o päť nových. Konkrétne sa bude jednať o mestá
Nové Zámky, Prievidza, Martin, Michalovce a
Lučenec. Záujemcovia o služby tejto nízko-nákladovej banky tak budú mať ďalšie možnosti, ako si dojednať
účty bez poplatkov,
úverové produkty či investovať na svetových burzách.
„
Za posledný rok sme zaznamenali zvýšený záujem o naše produkty, čo nás veľmi teší. Chceme vyjsť v ústrety aj tým, ktorí preferujú osobný kontakt s bankou, a preto otvoríme päť nových pobočiek. Veríme, že tak budeme našim klientom i záujemcom o naše služby ešte bližšie,“ komentuje zámer otvoriť nové pobočky
Jakub Schmid, riaditeľ klientskej divízie
Fio banky.
„
Nie je ti zima? Mám pre teba teplé ponožky alebo deku. Si hladný? Pripravila som ti desiatu... ” Aj takéto služby zabezpečia v Mamkostane na Bažant Pohode špeciálne „mamky“, ktoré na festival prinesie
Slovenská sporiteľňa, ako hlavný partner podujatia. Ľudia budú mať k dispozícii tri mobilné bankomaty, možnosť platiť bezkontaktnou kartou v nápojových centrách a víťazi súťaže získajú tiež limitovanú sériu bezkontaktných
platobných nálepiek s vreckovým 20 eur. Tradičnou súčasťou festivalu je SPACE ARÉNA
Slovenskej sporiteľne s hudobným programom určeným študentom a mladým.
„
Chceme byť blízko aktívnym ľuďom a poskytnúť im jednoduchý prístup k bankovým službám kdekoľvek ich potrebujú. Tento rok na festival prinesieme aj unikátny ,mamkostanʻ, v ktorom sa o návštevníkov postaráme ako doma. Naše ,mamkyʻ sa budú pohybovať tiež po areáli letiska, postarajú sa o návštevníkov a usmernia ich do mamkostanu,“ povedal
Roman Matulík, vedúci marketingu a reklamy Slovenskej sporiteľne.
VÚB banka: Ohodnoťte svojho bankára
Po prvýkrát sa môžu slovenskí bankoví klienti vyjadriť jednoduchým, moderným a rýchlym spôsobom ku kvalite poskytovaného zákazníckeho servisu.
Hodnotiaci projekt na Slovensku
VÚB banka implementovala v spolupráci so systémom
Staffino.
Do pilotného projektu je zatiaľ zapojených
50 pobočiek v Bratislave a Košiciach. Na to, aby ste mohli hodnotiť bankárov je potrebné stiahnuť si
aplikáciu Staffino a vybrať si pobočku
VÚB banky. Následne si zvolíte čo chcete hodnotiť a vyjadríte svoj názor. Každé hodnotenie odovzdané cez Staffino sa dostáva priamo k manažérovi, ktorý zákazníkovi odpovie a bude sa podnetom zaoberať. Zo všetkých hodnotiacich zákazníkov sa raz za mesiac vyžrebuje výherca
odmeny 50 eur. Od zavedenia adresných hodnotení do bankových systémov si
VÚB sľubuje interaktívnejší vzťah so zákazníkmi.
“
Pre nás je kľúčové vedieť, ako nás vnímajú a hodnotia naši klienti. Staffino cez hodnotenia pracovníkov či produktov v reálnom čase umožňuje dať klientom pocit nefalšovanej flexibility banky a špičkovú starostlivosť aj pri tých najbežnejších bankových službách. Jednoducho povedané, záleží nám na tom, aby zákazníci z pobočky VÚB odchádzali vždy spokojní,”dodáva
Martina Hrivnáková, marketingová riaditeľka VÚB Banky.
Foto: Archív redakcie