Balíky služieb

Štefan Panenka
Logo Slovenskej sporitelne

Pýtajte sa Štefana Panenku vedúceho oddelenia depozitných produktov Slovenskej sporiteľne. Vaše otázky prijímame od 10.11.2009 do 13.12.2009.
  • 07.12.2009 - Ako si môžem znížiť poplatok za balík?
    09.12.2009 - Poplatok za Osobný účet je možné si každý mesiac znížiť o výšku celkovej odmeny za platby kartou. Pri aktívnom využívaní platobnej karty môže byť poplatok za vedenie Osobného účtu aj nulový, dokonca klient môže s odmenou za platby kartou aj zarábať. Navyše klienti, ktorých priemerný denný zostatok na účte dosahuje v danom mesiaci hodnotu 10 000 eur, majú Osobný účet zadarmo.
  • 03.12.2009 - Môžem v rámci balíka vyberať peniaze v zahraničí zadarmo alebo platiť v obchode bez poplatkov?
    04.12.2009 - Súčasťou Osobného účtu sú platby kartou u obchodníkov na Slovensku aj v zahraničí rovnako ako výbery z bankomatov Slovenskej sporiteľne a bánk skupiny Erste Group v zahraničí (Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Chorvátsko, Rumunsko, Srbsko, Ukrajina).
  • 02.12.2009 - Ako je to s platbami kreditnou kartou v rámci balíka sú spoplatnené?
    04.12.2009 - Kreditná karta nie je súčasťou Osobného účtu. Klienti majú k dispozícii zadarmo elektronickú debetnú platobnú kartu a za transakcie vykonávané touto kartou neplatia.
  • 26.11.2009 - Počítate s húfnym odchodom klientov ku konkurencii?
    30.11.2009 - Slovenská sporiteľňa prišla ako prvá na trh s novým Osobným účtom. Okrem všetkých spomínaných výhod Osobného účtu vrátane odmeny za platby kartou Slovenská sporiteľňa ponúka svojim klientom najširšiu sieť bankomatov na Slovensku, ako aj možnosť výberu z bankomatov skupiny Erste Group v zahraničí. Klienti sú so službami našej banky spokojní už celé desaťročia a ani v súčasnosti nemajú dôvod odísť ku konkurencii.
  • 26.11.2009 - Prečo vaša banka až teraz začala zásadne používať percentuálne odmeňovanie za platby kartou?
    01.12.2009 - Nový Osobný účet sme pripravili na základe analýz potrieb klientov. Produkt je hlavne jednoduchý a transparentný, za jednu výhodnú cenu ponúka všetky služby, ktoré klient potrebuje na správu svojich financií. Navyše klienta každý mesiac odmeňujeme vo výške pol percenta zo sumy platieb, ktoré zaplatí kartou. Našou snahou je motivovať klientov k aktívnemu plateniu kartou. Čím viac klient zaplatí, tým viac sa mu vráti a môže si tak znížiť poplatok za Osobný účet až na nulu, dokonca dostať ešte viac.
  • 25.11.2009 - Aké možnosti má klient ak odmietne nový balík?
    30.11.2009 - Noví klienti sa môžu slobodne rozhodnúť pre Osobný účet alebo pre alternatívny štandardný účet SPOROžíro, ku ktorému si môžu navoliť služby podľa vlastného želania.
    Pre klientov, ktorí už mali nejaký bežný účet v Slovenskej sporiteľni, sa nič nemení. Ich súčasný účet zostáva bez zmeny. Môžu však požiadať o jeho zmenu na nový Osobný účet. V tomto prípade im zostane pôvodné číslo účtu, ako aj existujúca elektronická platobná karta. O zmenu môžu požiadať cez Internetbanking alebo v ktoromkoľvek z 276 obchodných miest Slovenskej sporiteľne.

  • 19.11.2009 - Aké podmienky musí spĺňať klient, aby sa kvalifikoval na nový balík?
    23.11.2009 - Klient nemusí spĺňať žiadne špeciálne podmienky, aby sa kvalifikoval na nový Osobný účet. Účet otvoríme každému, kto o neho požiada. Účet si môže záujemca otvoriť aj sám prostredníctvom internetu.
  • 19.11.2009 - Koľko percent klientov Slovenskej sporiteľne už využilo nový balík?
    23.11.2009 - Všetkým klientom, ktorí prejavili záujem o zriadenie Osobného účtu v Slovenskej sporiteľni, sme vyhoveli. Za prvý mesiac sme otvorili už 10 tisíc Osobných účtov.
  • 16.11.2009 - Akú máte spätnú väzbu od zákazníkov pri prechode na nový balík?
    18.11.2009 - Klienti sú s novým Osobným účtom spokojní. Neobmedzuje ich vo využívaní služieb k účtu a navyše im mesačná odmena za platby kartou znižuje poplatok za vedeniu účtu.
  • 13.11.2009 - Majú služby v nových balíkoch služieb motivovať klientov k lepšiemu využívaniu bezhotovostných platieb?
    18.11.2009 - Osobný účet Slovenskej sporiteľne je nastavený tak, aby klientov motivoval aktívne ho využívať. Ponúka im možnosť vykonávať neobmedzený počet transakcií, zadať si neobmedzený počet inkás a trvalých príkazov. Jeho súčasťou je platobná karta a služby elektronického bankovníctva. Osobný účet tak poskytuje voľnosť pri využívaní bankových služieb za jednu cenu bez potreby počítania transakcií či platieb kartou, za ktoré ho navyše mesačne odmeňujeme.
1 2 »
Ďalšie témy v poradenstve