Tatra banka má najlepší internet banking

04.08.2010 (14:00)

Podľa magazínu Global Finance má Tatra banka najlepší internet banking pre individuálnych klientov na Slovensku.  

Porota Global Finance rozhodla o udelení tohto ocenenia Tatra banke na základe posudzovaných faktorov ako sú schopnosť prilákať nových klientov, benefity, ktoré on-line banking prináša alebo jeho vzhľad a funkcionalita. Dôraz je kladený aj na to, aby sa klient mohol pri používaní Internet bankingu spoľahnút na to, že jeho financie sú v maximálnom bezpečí. Banka obhájila tento titul už deviatykrát za sebou.

„To, že Global Finance už deviaty raz ocenil Internet banking Tatra banky ako najlepší na Slovensku, je pre nás veľkou poctou. O to viac, že je toto ocenenie podložené neustálym rastom počtu aktívnych používateľov Internet bankingu, zvyšujúcim sa podielom elektronických transakcií, ako aj záujmom o využívanie našich inovácií. Všetko toto sú dôvody, prečo sa naďalej budeme snažiť prinášať klientom Internet banking zodpovedajúci požiadavkám moderného daily bankingu,” vyjadrila sa pri príležitosti udelenia ocenenia Natália Major, riaditeľka odboru elektronických distribučných kanálov.

Na konci roku 2009 malo Internet banking Tatra banky aktivovaný takmer pol milióna klientov, čo je približne o 12 % viac ako v roku 2008. Klienti Tatra banky realizovali v roku 2009 takmer 5-násobne viac domácich transakcií cez Internet banking než v pobočkách banky. Celkovo bolo cez Internet banking v roku 2009 zrealizovaných skoro 14 miliónov domácich platieb. Internet banking je najpoužívanejšou službou Tatra banky v oblasti platobného styku. Podľa doterajších skúseností používatelia elektronických kanálov pri realizácií platieb od svojej banky očakávajú rýchlosť, bezpečnosť a komfort.  
Zdroj: Tatra banka,