VÚB spúšťa nový web, vsadila na užitočnosť

Autor: Andrej Dorič
01.03.2012 (07:00)

Od 1. marca VÚB spustila novú verziu svojej internetovej stránky, ktorá prinesie väčší dôraz na použiteľnosť, užitočnosť a interaktívnosť. 
 
Nový web má rôzne zlepšenia. Pri jeho používaní vám VÚB ponúka intuitívnu navigáciu a jednoduché ovládanie. V prvom rade je zjednodušené hlavné menu tak, aby ste sa už priamo z hlavnej stránky mohli návštevník dostať ku všetkým produktom banky. „K informácii o produkte sa tak dostane užívateľ na jeden až dva kliky,“ dodáva Alena Walterová hovorkyňa VÚB. Navyše banka dodáva vysoký kontrast písma a prehľadnú grafiku.

Vynovená internetová stránka ponúka aj porovnávacie tabuľky produktov, ktoré vám uľahčia váš výber. Interaktivita webu je zabezpečená možnosťou ohodnotiť užitočnosť obsahu každej z obsahových stránok webu a komentovať obsah. „Pre banku to znamená lepšie pochopenie potrieb užívateľov a užitočné dáta na zlepšovanie kvality obsahu jednotlivých web stránok,“ doplňuje Walterová 

VÚB nezabúda na webe aj na finančné vzdelávanie, ktoré mala aj doteraz, ale po novom ho nájdete vo videozóne VÚB TV v rámci časti Finančné vzdelávanie. „Nájdete tam praktické rady aj tipy a vo forme videa - napríklad jednoduchú inštruktáž „Čo je potrebné riešiť pri vybavovaní hypotéky“. Ale aj videá z reklamných kampaní a na odľahčenie zábery z natáčania reklám našej úspešnej dvojky lepičov,“ hovorí Walterová. Vynovený web ponúka aj užšie previazanie obsahových stránok so slovníkom pojmov vo Finančnom vzdelávaní. Na webe sa objavil aj nový box v ľavej časti „Navštívili ste“, kde si posledné navštívené stránky.

„Súčasťou zmien je aj prepojenie so sociálnymi sieťami či hodnotenie stránok samotnými užívateľmi, čo nám umožní lepšie porozumieť ich potrebám,“ hovorí Marek Mikle, riaditeľ odboru Korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky. Ako bude vyzerať užšie prepojenie so sociálnymi médiami? Na webe sa môžete spojiť s fan page VÚB banky na www.facebook.com/vub.banka/ alebo youtube kanálomwww.youtube.com/bankavub prostredníctvom odkazov v pätičke webu. „Okrem toho môže užívateľ každú obsahovú stránku označiť tzv. “Like” buttonom (“Páči sa mi”) a zdieľať tak svoj postoj k danej konkrétnej stránke s komunitou na Facebook-u,“ dodáva Walterová. Táto zmena sa nijako nedotkne dizajnu a funkčnosti internet bankingu.

VÚB zmenou dizajnu prispôsobuje stránku aktuálnym trendom v online komunikácii a zároveň ju zjednocuje so štandardmi skupiny Intesa Sanpaolo. S novým webom banka pripravila pre návštevníkov súťaž, v rámci ktorej budú na stránkach VÚB banky hľadať odpovede na rôzne otázky. Tí, ktorí úspešne vyriešia všetky úlohy, budú zaradení do zlosovania o 3 tablety iPad2. Súťaž potrvá do 16. apríla. 

Pozrite si tiež:
Tatra banka radí klientom už aj na Facebooku 
Fio banka ponúka nový vzhľad internet bankingu 
ČSOB hlási rast používania internet bankingu
Zdroj: VÚB, Foto: VÚB