Banky.sk
Otázka:
05.09.2017 - Platí sa niečo za zrušenie účtu? Musím prísť na pobočku? Ďakujem.
Odpoveď:
13.09.2017 - Pre všetky naše bežné účty platí, že zrušenie účtu a súvisiacich produktov (debetná karta, povolené prečerpanie, trvalé príkazy a inkasá) je bez poplatku, klient zaplatí len poplatok za vedenie účtu v alikvótnej čiastku do dňa jeho zrušenia. Žiadosť o zrušenie účtu môže klient podať osobne v pobočke banky, môže ju tiež poslať poštou, kde podpis klienta musí byť úradne overený alebo žiadosť o zrušenie účtu môže predložiť iná osoba, pričom podpis majiteľa účtu na žiadosti musí byť úradne overený. Účet je možné zrušiť až potom, ako sú zrušené všetky služby a produkty poskytnuté k účtu a vysporiadané všetky záväzky klienta – uhradené poplatky, splatené povolené prečerpanie. V prípade, že k účtu je vydaná aj platobná karta, účet je možné zrušiť až po zrušení karty samotnej a uplynutí stanovej lehoty, t.j. v prípade neembosovanej karty (hladký povrch) je to po uplynutí 8 dní po jej zrušení, pri embosovanej karte (vystúpený text na karte) po uplynutí 30 dní. Lehota súvisí s možnosťou neskoršieho zaúčtovania kartových transakcií, obzvlášť po použití karty v zahraničí.


vytlačiť článokposlať mailomspäť