Reklama, ktorú poznáte, získala prestížnu cenu!

26.02.2018 (08:00)

Reklamná česká súťaž ZLATÁ PECKA rozdávala ceny i v tomto roku.

 

 

Angelika Poštovej banky je „Pecka“!

Televízny spot Angelika na hypotéku Poštovej banky z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett získal cenu Zlatá pecka 2018. Na vyhlasovaní víťazov tejto prestížnej českej súťaže agentúra bodovala hneď dvakrát. Pod ich úspech v kategórii TV spot sa podpísala aj Poštová banka.

angelika„Víťazný televízny spot bol nasadený v jesennej kampani na úver na bývanie Užitočné bývanie s atraktívnym benefitom – najnižším úrokom na trhu, už od 0,95 % p. a., ktorý sme chceli zabaliť do čo najatraktívnejšieho obalu,“ vysvetľuje hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.

Poštová banka v spolupráci s agentúrou stavila na známu a obľúbenú filmovú scénu z filmu Angelika, do ktorej obsadila hereckú dvojicu, Jána Koleníka a Luciu Siposovú. „Našou snahou bolo, aby sa ľudia pri sledovaní spotu nielen zabavili, ale aj zamysleli nad svojim finančným hospodárením. Keď poslúchnu zdravý rozum aj srdce, môžu v tomto smere urobiť zmeny s veľkým efektom,“ dodáva L. Žáčková.

Kampaň mala pozitívny vplyv aj na postoj k značke. Prispela k zvýšeniu podielu ľudí preferujúcich Poštovú banku a v pomyselnom rebríčku zvažovaných bánk u ľudí sa posunula z piateho na tretie miesto. „Zlatá pecka 2018 pre TV spot Angelika je dôkazom toho, že jesenná kampaň zaujala tak klientov, ako aj odbornú verejnosť. Za tento úspech ďakujeme celému tímu agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorý sa podieľal na jeho výrobe a tešíme sa na ďalšie spoločné, kreatívne kampane,“ uzatvára Lýdia Žáčková.

Neprehliadnite
  • Ako pomáha Nadácia Poštovej banky?
  • Poštová banka je druhým NAJzamestnávateľom
  • Na pošte sa zvyšuje komfort služieb
  • Na čo prišli šikovní analytici z Poštovej banky
  • Kde vám ponúknu pôžičku s 0% úrokom?
  • Poznáte detské poistenie pre nezbedníkov?

Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 25 rokov. S viac ako miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 50 pobočiek, 216 bankomatov a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Jej klienti majú k dispozícii viac ako 7 000 miest na výber hotovosti. Štandardnú ponuku bankových produktov a služieb dopĺňajú poistné produkty, podielové fondy a dôchodkové sporenie v druhom pilieri.

PR Servis

 
Zdroj: Poštová banka, redakcia, Foto: Poštová banka