J&T Banka zvýšila úroky na vkladoch

Autor: Ľudovít Petržala
(16:30)

- J&T Banka zmenila úrokové sadzby a predstavila nové služby pre klientov a novú marketingovú kampaň.  

Od 19. septembra J&T Banka zdvihla úrokové sadzby pri termínovaných vkladoch. Pri vklade na jeden rok sa úrok zdvihol z 3,1% na 3,3% a pri dvojročnej viazanosti sa úrok zvýšil na 4% p.a.

Najzaujímavejšou novinkou, ktorú J&T Banka predstavila je nový zákaznícky klub Magnus. Ten je spojený s benefitmi ktoré banka ponúkala aj v minulosti k účtom, medzi nimi bolo ubytovanie v hotelovej sieti Kempinski, navýšenie úroku alebo možnosť dovolenkovať v Tatrách. Celý systém bude teraz fungovať tak, že každý klient s termínovaným vkladom v banke bude zároveň členom tohto klubu a podľa výšky uložených financií a doby viazanosti bude dostávať body, ktoré sa v tomto prípade volajú „bony“. A za tie si teraz bude môcť kupovať rôzne benefity. Hlavnou výhodou je to, že pre čerpanie vybraného produktu alebo služby sa nebude musieť klient rozhodnúť pri zakladaní účtu, ale kedykoľvek neskôr. To znamená, že aj samotné ponuky nebudú časovo limitované trvaním terminovaného vkladu. Medzi benefity pribudli let balónom alebo súkromným lietadlom, tandemový zoskok, člnkovanie na Štrbskom plese, jazda Cigarette Boatom v Monaku a pre tých s najvyšším počtom bodov aj kúpa nového Ferrari.

Banka predstavila aj na novú reklamnú kampaň. Hlavná myšlienka by sa dala vyjadriť mottom - Svet bude krajší, keď bude každý myslieť na seba. Kampane J&T Banky sú kontroverzné, ale majú úspech. V súčasnosti má J&T Banka 8000 klientov a je druhou najrýchlejšie rastúcou bankou, čo sa týka objemu vkladov. 
Zdroj: J&T Banka,