Tak, tak. Nová produktová kampaň Poštovej banky je on air.

09.09.2022 (12:40)

Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov. Je zameraná na úverový produkt Lepšia splátka a ďalej rozvíja vynovený koncept, ktorý banka priniesla začiatkom tohto roka. Ide o komplexnú kampaň v online priestore, printe, rádiu a televízii, ktorá je od dnešného dňa podporená novým spotom z dielne Wiktor Leo Burnett. Ten podčiarkuje výhodnosť produktov a blízkosť banky ku klientovi.

Poštová banka spúšťa svoju novú kampaň k Lepšej splátke od septembra. Pokračuje v nastavenej komunikačnej stratégii „ Sme k vám najbližšie“ a rozvíja nosné piliere banky, ako sú zrozumiteľnosť, výhodnosť, dostupnosť a ľudskosť.
 

Nový spot Poštovej banky sa natáčal priamo na obchodnom mieste. V openeri a packshote spotu je aj tentokrát využitý symbol pinov, ktoré predstavujú prítomnosť banky v každom regióne Slovenska. Spojovacím prvkom spotov „Poštovky“ je aktívna žena v podaní Barbory Chlebcovej, ktorá nechýba ani tentokrát. V úvode vkráča na pobočku a chce sa informovať o možnostiach Lepšej splátky. Usmievavý predajca jej potvrdí pravdivosť všetkých benefitov, ktoré vymenuje a počas rozhovoru jej nechtiac „pricvakne“ aktuálny leták na Lepšiu splátku na šál, ktorý si pri príchode prehodila na stôl. Odchádza spokojná z obchodného miesta, aj s Lepšou splátkou. „Jazyk a posolstvá, ktoré v rámci spotu a vlastne aj celej kampane využívame, sú jasné a zrozumiteľné. Chceli sme, aby boli benefity jednoznačne pomenované a divák sa v nich vedel veľmi rýchlo zorientovať. Zároveň sme sa snažili zachovať ľudský faktor a príjemnú atmosféru aj s malou dávkou humoru,“ vysvetľuje Lenka Kalafut Lendacká, hovorkyňa Poštovej banky.

BTL kampaň bude prebiehať tak v digitálnom priestore, ako aj v tradičných médiách a banka v rámci nej komunikuje refinančný úver Lepšia splátka s úrokovou sadzbou už od 5,5 % ročne. Zjednocovacím prvkom sú textové bubliny, ktoré sú už dlhodobo charakteristickým vizuálnym znakom komunikácie Poštovej banky. Spolu s pinmi podčiarkujú ľahkú rozpoznateľnosť všetkých komunikačných nosičov, ktoré banka využíva. Zároveň celý mediamix kampane, ktorý obsahuje print, online, TV aj rádio, prepája slogan: „S nami to docvakne každému“, ako vtipný odkaz práve na nový televízny spot. Aj v rámci komunikácie zachováva Poštová banka svoje kľúčové hodnoty, ktorými sú PRAKTICKOSŤ, DOSTUPNOSŤ, ĽUDSKOSŤ a VÝHODNOSŤ, ako aj jedinečný pozicioning, ktorý zastáva v bankovom sektore už od svojho založenia. Vďaka viac ako 1 300 obchodným miestam v každom regióne Slovenska si naďalej udržuje benefit blízkosti ku svojim klientom. „Je našou prioritou, aby všetko, čo robíme, či už sú to produktové portfólio, služby alebo komunikácia, bolo pre ľudí ľahko uchopiteľné s jasným odkazom na to, že sme pre nich dostupní v každom regióne Slovenska,“ dopĺňa Kalafut Lendacká. Poštová banka je moderná banka dostupná svojim klientom aj v tzv. bankových púšťach, čiže na miestach, kde iné banky zastúpenie nemajú. Vyrovnáva tak regionálne nerovnosti pri prístupe k bankovým službám.

(Tlačová správa)


 
Zdroj: Poštová banka, Foto: Poštová banka