Tak, tak. Nová produktová kampaň Poštovej banky je on air.
09.09.2022 (12:40)Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov. Je zameraná na úverový produkt Lepšia splátka a ďalej rozvíja vynovený koncept, ktorý banka priniesla začiatkom tohto roka. Ide o komplexnú kampaň v online priestore, printe, rádiu a televízii, ktorá je od dnešného dňa podporená novým spotom z dielne Wiktor Leo Burnett. Ten podčiarkuje výhodnosť produktov a blízkosť banky ku klientovi.
Poštová banka spúšťa svoju novú kampaň k Lepšej splátke od septembra. Pokračuje v nastavenej komunikačnej stratégii „ Sme k vám najbližšie“ a rozvíja nosné piliere banky, ako sú zrozumiteľnosť, výhodnosť, dostupnosť a ľudskosť.
Nový spot Poštovej banky sa natáčal priamo na obchodnom mieste. V openeri a packshote spotu je aj tentokrát využitý symbol pinov, ktoré predstavujú prítomnosť banky v každom regióne Slovenska. Spojovacím prvkom spotov „Poštovky“ je aktívna žena v podaní Barbory Chlebcovej, ktorá nechýba ani tentokrát. V úvode vkráča na pobočku a chce sa informovať o možnostiach Lepšej splátky. Usmievavý predajca jej potvrdí pravdivosť všetkých benefitov, ktoré vymenuje a počas rozhovoru jej nechtiac „pricvakne“ aktuálny leták na Lepšiu splátku na šál, ktorý si pri príchode prehodila na stôl. Odchádza spokojná z obchodného miesta, aj s Lepšou splátkou. „Jazyk a posolstvá, ktoré v rámci spotu a vlastne aj celej kampane využívame, sú jasné a zrozumiteľné. Chceli sme, aby boli benefity jednoznačne pomenované a divák sa v nich vedel veľmi rýchlo zorientovať. Zároveň sme sa snažili zachovať ľudský faktor a príjemnú atmosféru aj s malou dávkou humoru,“ vysvetľuje Lenka Kalafut Lendacká, hovorkyňa Poštovej banky.
BTL kampaň bude prebiehať tak v digitálnom priestore, ako aj v tradičných médiách a banka v rámci nej komunikuje refinančný úver Lepšia splátka s úrokovou sadzbou už od 5,5 % ročne. Zjednocovacím prvkom sú textové bubliny, ktoré sú už dlhodobo charakteristickým vizuálnym znakom komunikácie Poštovej banky. Spolu s pinmi podčiarkujú ľahkú rozpoznateľnosť všetkých komunikačných nosičov, ktoré banka využíva. Zároveň celý mediamix kampane, ktorý obsahuje print, online, TV aj rádio, prepája slogan: „S nami to docvakne každému“, ako vtipný odkaz práve na nový televízny spot.
- Až 25 % Slovákov alebo ich blízkych má skúsenosti s finančným podvodom. Najčastejšie ide o sumy do 1 000 eur
- Pribúdajú finančné podvody na senioroch. Znížiť počet obetí môžete aj vy
(Tlačová správa)
Zdroj: Poštová banka, Foto: Poštová banka
Tweet