Tatra banka prináša novú funkcionalitu - online sledovanie stavu žiadosti o hypotéku

Autor: redakčne upravené
15.12.2023 (11:05)

Klienti Tatra banky majú v apke k dispozícii informácie o tom, čo sa aktuálne deje s ich žiadosťou o hypotéku.

Zobrať si hypotéku je veľmi veľké životné rozhodnutie, ktoré ľudí zaväzuje na mnoho rokov. Keďže banka potrebuje istý čas nato, aby preskúmala žiadosť o úver a všetky doložené dokumenty, ľudia netrpezlivo čakajú na konečný verdikt. Od podania žiadosti o úver klient totiž nemá informácie, ako postupuje schvaľovací proces pri jeho žiadosti.

Práve pre väčší komfort klientov Tatra banka prináša jedinečnú funkcionalitu – online sledovanie stavu žiadosti o hypotéku v mobilnej aplikácii Tatra banka.

oznamenie

„Úvery na bývanie sú v očiach klientov zložitejšie, viackrokové, a preto chcú mať klienti istotu, že všetko prebieha v poriadku,“ vysvetľuje Petra Koleníková, vedúca oddelenia zabezpečených úverov pre fyzické osoby. Nová funkcionalita umožňuje sledovať stav vybavovania hypotéky krok po kroku, od konzultácie k úveru až do času prípravy zmluvnej dokumentácie.

Informácie o hypotéke poruke

Prehľadný sumár o svojej hypotéke nájdu klienti v novej verzii aplikácie Tatra banka. V časti Úvery v detaile Rozpracovaná žiadosť uvidia všetky fázy, ktorými žiadosť aktuálne prechádza, vrátane posúdenia dokladov, ohodnotenia nehnuteľnosti a schvaľovania úveru. Dozvedia sa tiež, kedy bol daný stav ukončený.

Prehľad poskytuje aj zobrazenie parametrov žiadaného úveru. O dôležitých momentoch bude klient informovaný notifikáciou a rovnako tak, keď bude k žiadosti potrebná jeho súčinnosť. Klient môže navyše požiadať o kontaktovanie zo strany banky, a to priamo požiadavkou v rámci novej funkcionality. Hneď, ako to bude možné, sa s ním spojí pracovník, ktorý jeho žiadosť o úver rieši.
 
Zdroj: Tatra banka, Foto: Ivan Sedlák