TOP osobnosti





Články z kategórie TOP osobnosti

Nejdeme cestou megalomanských dizajnových pobočiek

13.10.2014 - Jan Bláha, riaditeľ obchodu a marketingu vo Fio banke, tvrdí, že trend online bankovníctva je dominantný, ale časť klientov chce mať možnosť riešiť svoje bankové záležitosti i osobne. 

Bitcoin je bublina, nemôže nahradiť zlato

24.03.2014 - Bitcoin môže byť v budúcnosti nový platobný systém, ale funkciu zlata ako uchovávateľa hodnôt nenahradí, tvrdí Lukáš Trebula, hlavný investičný stratég hedžového fondu Slovak Hedge Fund a konateľ poradenskej spoločnosti CPM Associates.  

Za pár rokov nebudeme iba banka, ale aj e-shop

26.02.2014 - Pawel Kucharski, výkonný riaditeľ obchodného oddelenia mBank pre Česko a Slovensko, hovorí, že internetové bankovníctvo sa postupne presúva na mobily a bude ľuďom radiť aj pri nákupoch.  

Reklama na bankový produkt musí zaujať, niekedy je na hrane

03.10.2013 - V reklamnom spote v priebehu 30 sekúnd nie je možné podať úplnú a vyčerpávajúcu informáciu, vysvetľuje Róbert Trubač, riaditeľ Divízie marketingu ČSOB. Podľa neho je cieľom reklamy vzbudiť záujem, ale zadávatelia niekedy idú na hranu.  

Prečo má VÚB banka v reklame lepičov?

02.07.2013 - Jediný spôsob, ako sa nestratiť v záplave rovnakých posolstiev na trhu identických produktov je pokúsiť sa vytvoriť bohatý emocionálny svet, ktorý bude vychádzať zo značky danej banky, hovorí pre BANKY.sk Marek Mikle, marketingový riaditeľ VÚB banky.  

Pri online bankovníctve nás inšpiruje aj Amazon

24.09.2012 - Oyvind Oanes, člen predstavenstva ZUNO banky, ktorý má na starosti marketing hovorí, že vytváranie nových produktov v bankovníctve nie je jednoduché, a preto sa radšej sústreďuje na nové spôsoby ich posúvania klientom.  

Našou ambíciou nie je spoločnosť vlastniť

15.08.2012 - Boris Procik, predseda predstavenstva spoločnosti RMS Mezzanine, hovorí, že jeho firma vypĺňa priestor na trhu úverov pre malé a stredné podniky. Tam kde nemajú záujem o úverovanie banky pomôže mezanínové financovanie.  

Pri online bankách funguje úspora z rozsahu

01.02.2012 - Priame banky sú podľa Romana Truhlářa, generálneho riaditeľa mBank pre Slovensko a Českú republiku, tým úspešnejšie a teda aj ziskovejšie, čím väčší okruh zákazníkov sú schopné obsluhovať.  

Chceme ponúkať najvyššie úroky na trhu

24.01.2012 - Tomáš Kuna, riaditeľ ZUNO bank na Slovensku a v Česku hovorí, že banka chce ponúkať úroky, ktoré budú patriť medzi najvyššie na trhu. Zároveň dodáva, že úroky nemusia zostať na vysokej úrovni navždy.  

Kríza nás posunula ku konzervatívnemu investovaniu

24.11.2011 - Svetlana Dankovičová, riaditeľka slovenského a českého zastúpenia Banque privée Edmond de Rothschild Europe hovorí, že privátna banka v prvom rade chráni a zveľaďuje majetok klientov. Pritom postupuje obozretne a konzervatívne.  
1 2 3 »