Tatra banka radí klientom už aj na Facebooku

09.02.2012 (16:00)

 

Po zavedení služby Tatra Chat, vďaka ktorej si klienti môžu s Tatra bankou chatovať 24 hodín denne, banka zavádza komunikáciu s klientmi aj na Facebooku. 

Tatra Chat ukázal, že klienti tento spôsob komunikácie obľubujú a dokonca je pre nich často praktickejší, ako telefonovanie. Do chatu je totiž jednoduchšie napríklad skopírovať chybovú hlášku z Internet bankingu alebo vykonávať operácie podľa inštrukcií pracovníka contact centra tak rýchlo, ako im to vyhovuje. Navyše sa tak bezplatne spoja s bankou kdekoľvek na svete. 

„Každý deň takýmto spôsobom vybavíme takmer 100 požiadaviek klientov, čo nie je zanedbateľné množstvo. Rozhodli sme sa preto vytvoriť takéto kontaktné miesto aj na facebookovej stránke Tatra
banky,“ vysvetľuje Daniela Ligačová, vedúca kontaktného centra DIALOG. 

Virtuálnu pobočku Tatra banky nájdete na oficiálnej facebookovej stránke Tatra banky.  Stačí kliknúť na záložku Virtuálna a môžete si začať písať s našimi pracovníkmi, ktorí sú vám k dispozícii v týždni.

„Chatovanie je nástroj komunikácie, ktorý je mnohým klientom prirodzenejší a bližší ako návšteva pobočky. Virtuálna pobočka tak vytvára priestor pre rozvoj vzťahu s klientmi, ktorí by na štandardnú
pobočku možno nikdy neprišli. Zároveň, ako hovoria skúsenosti s Tatra Chatom, chatovanie prináša nový rozmer v komunikácii banka – klient: menej formálny a, paradoxne, viac osobný. Dôkazom sú aj obľúbené
smajlíky, ktoré spokojní klienti posielajú,“ dodáva Daniela Ligačová.

Virtuálna pobočka slúži najmä na všeobecné otázky o produktoch a službách, funkciách a možnostiach Internet bankingu alebo pre rady a tipy ku každodennému bankovníctvu. Pri konkrétnych otázkach
podliehajúcich bankovému tajomstvu k vašim produktom tatra banka odporúča kontaktovať priamo telefonickú službu DIALOG.

Pozrite si tiež:
Fio banka ponúka nový vzhľad internet bankingu 
Tatra banka ponúka čítačku v mobile 
Tatra banka spustila nový Internet banking
Zdroj: Tatra banka, Foto: redakcia