365.bank si odnáša prvé a druhé miesto za svoju launch kampaň v súťaži Zlatý středník

10.09.2020 (10:20)

Prvá online kampaň 365 banky s názvom Dnešný Slovák, v ktorej zosobnila predstaviteľa dnešného moderného „mobile first“ bankového klienta, získala ocenenie Zlatý středník. V kategórii Finančné služby jej patrí prvé miesto a v kategórii Webové služby obsadila druhú priečku.

Zlatý středník každoročne vyhodnocuje interné a externé firemné médiá a vyberá najlepšie komunikačné projekty v Českej republike aj na Slovensku.

„Cieľom kampane bolo osloviť potenciálnych klientov banky, a to prostredníctvom vzorového klienta reprezentujúceho charakteristiky našich prvých betatesterov – mužov aj žien. Nazvali sme ho Dnešný Slovák a Dnešná Slovenka a s ich vlastnosťami, životným štýlom, postojom k peniazom či dokonca s výzorom sa mali možnosť porovnať aj ostatní. Na tento účel sme vyvinuli samostatnú microsite a výsledkom celého procesu bola percentuálna zhoda a možnosť stiahnuť si aplikáciu našej banky,“ vysvetľuje Linda Valko Gáliková, PR manažérka 365.bank.

Z výsledkov prieskumu vyšpecifikovala banka vlastnosti dnešných Slovákov a vytvorila 360-stupňový model ich podobizne. Dnešného Slováka zosobnil Peter Lupták, ktorý má 33 rokov, býva a pracuje v Bratislave, má byt na hypotéku a pôsobí v oblasti IT. Využíva mobilnú aplikáciu a účet má zadarmo. Predstaviteľkou dnešnej Slovenky sa stala 32-ročná Zuzana Horváthová, ktorá má podobný vzťah k financiám ako Peter. Je cashless, za účet nič neplatí a využíva bankovú aplikáciu.

Kampaňou Dnešný Slovák odštartovala banka, ako nováčik na trhu, svoju online komunikáciu, za čo získala prvé a druhé miesto v súťaži Zlatý středník, ktorá oceňuje najlepšie komunikačné projekty v Česku a na Slovensku.

„Ocenenie Zlatý středník si veľmi vážime a je pre nás záväzkom do našej ďalšej práce. 365 totiž tvoríme pre všetkých dnešných Slovákov a Slovenky, ktorí keď si vedia zavolať taxík cez mobilnú aplikáciu, chcú mať v mobile aj celú banku. Aj vďaka tomu sme sa stali synonymom digitálneho bankovníctva na Slovensku. Takýto pozicioning budeme naďalej rozvíjať a bude nám ho pripomínať i toto ocenenie,“ uvádza Gáliková.

Galavečer súťaže Zlatý středníksa uskutočnil 9. septembra v Prahe a vyhodnotil najlepšie komunikačné projekty v 34 kategóriách. O víťazoch rozhodla odborná porota, ktorá posudzovala prihlásené práce naprieč jednotlivými odvetviami. Tento rok do súťaže prišlo viac ako 400 prihlášok komunikačných projektov.

(Tlačová správa)
 
Zdroj: 365 bank, Foto: 365 bank