365.bank spúšťa jesennú kampaň na spotrebný úver. Rozvíja v nej pozicioning digitálnej banky s pobočkami
04.11.2021 (15:20)Trišesťpäťka dnes odštartovala jesennú kampaň, v ktorej nadväzuje na svoju doterajšiu komunikáciu a pozicioning. Nosným produktom je spotrebný úver, ktorý jej klienti vybavia digitálne, ale aj osobne v pobočkách banky. Ústredným a zjednocujúcim vizuálnym prvkom, ktorý naďalej komunikuje v rámci všetkých kanálov, je tlačidlo s výzvou „push the button“.
„U nás v 365.bank sa klienti nemusia deliť na tých, ktorí preferujú digitálny kanál a na tých, ktorým vyhovuje osobný kontakt. Oba tieto svety môžu navzájom fungovať a Trišesťpäťka je toho dôkazom. V aktuálnej kampani tak rozvíjame posolstvo „môžeš všetko, nemusíš nič“. Do spotu, v ktorom je zachytená atmosféra predvianočného obdobia, vraciame aj obľúbenú postavu Bohdana, na ktorého sa naši fanúšikovia a klienti dopytovali,“ hovorí Silvia Žuffa, head of marketing v 365.bank.
Trišesťpäťka v rámci kampane komunikuje spotrebný úver, pričom z jej značky sa odvíja aj jeden z hlavných parametrov produktu, a to úroková sadzba. Tú môžu jej klienti získať už od 3,65 % ročne.
V spote pritom korporátny hlas v podaní Dominiky Morávkovej-Zeleníkovej interaguje a komunikuje priamo s ľuďmi na obraze. V tomto prípade si v ňom dokonca zahrali aj viacerí zamestnanci banky.
- 365.bank prináša digitálnu hypotéku s možnosťou podania žiadosti cez mobilnú aplikáciu
- Až tretina Slovákov sa investovaniu vyhýba pre obavy zo straty úspor alebo nevedomosť. 365.invest preto prináša investíciu s garantovaným výnosom
- 365.invest rozširuje portfólio produktov o blockchainový fond
Banka však v tomto prípade zakomponovala aj ďalšie posolstvo, ktoré má podprahovo a v súvislosti s vianočnou symbolikou pripomenúť aj potrebu spolupatričnosti a zjednotenia spoločnosti.
Nová kampaň 365.bank bude nasadená od dnešného dňa v rámci ATL, BTL, ako aj na sociálnych sieťach a pochádza z dielne jej dvornej reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: 365 bank, Foto: 365 bank
Tweet