Allianz má novú posilu na marketing

08.06.2022 (10:00)

Novým vedúcim oddelenia marketingu Allianz je od júna Peter Stopiak. Na starosti bude mať najmä digitálne marketingové aktivity spoločnosti.

Peter Stopiak (44) je skúsený marketér z vyše 20-ročnými skúsenosťami, prevažne z oblasti bankovníctva a telekomunikácií. Do Allianzu prišiel z VÚB banky, kde riadil tím marketingovej komunikácie. Predtým pôsobil v Slovenskej sporiteľni, v O2 a v Sberbank Slovensko. Vyštudoval obchod a marketing na Ekonomickej univerzite v Bratislave.

„Teší ma, že môžem posilniť tím silnej značky akou je Allianz. Chcem nadviazať na naštartovaný proces digitalizácie a s tým súvisiace výraznejšie presmerovanie komunikácie poisťovne na digitálne kanály. Aktuálne finalizujeme spustenie novej globálnej brand komunikačnej platformy. V neposlednom rade sú tu aktivity v rámci spolupráce s Olympijským zväzom, nadácia a zelené témy, ktoré chcem ďalej rozvíjať,“ dodáva P. Stopiak. Na novej pozícií Peter Stopiak nahradí Juraja Šnirca.
 
Zdroj: Allianz - SP, Foto: Allianz - SP