Hodnota značky Allianz výrazne stúpla. Štvrtý rok je svetovým poisťovateľom číslo jeden
03.11.2022 (15:00)Hodnota značky Allianz po rekordnom medziročnom raste stúpla na 18,7 miliardy dolárov. Štvrtý rok za sebou sa Allianz stal najcennejším poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Best Global Brands spoločnosti Interbrand. Allianz patrí do top 15 najrýchlejšie rastúcich značiek.
Už štvrtý rok po sebe sa Allianz stal svetovým poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Interbrand najcennejších svetových značiek 100 Best Global Brands. Hodnota značky Allianz medziročne stúpla o 3,5 miliardy dolárov a dosiahla úctyhodných 18,7 miliárd dolárov, čím obsadila 34. miesto.
Pokiaľ ide o rast, Allianz vedie v rámci odvetvia aj pred svojimi priamymi konkurentmi. S dvojciferným rastom 23 percent je tento rok Allianz zároveň jednou z pätnástich svetových značiek, ktoré v minulom roku rástli najviac. Rast hodnoty značky je rovnaký vo všetkých troch sledovaných oblastiach, teda finančnej, výkonnostnej aj z hľadiska dôležitosti značky. „K rastu značky Allianz prispelo všetkých jej 155-tisíc zamestnancov a približne 120-tisíc obchodníkov, ktorí svojím každodenným úsilím napĺňajú jej poslanie „Staráme sa o vašu budúcnosť”. Neustály rast hodnoty značky je aj uznaním našich zákazníkov a investorov, že Allianz je dôležitou a relevantnou súčasťou ich života,” hovorí riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa.
- Allianz podporuje zelené opravy vozidiel
- Allianz po štvrťstoročí zmenila centrálu
- Allianz získala šesť Zlatých mincí 2022
(Tlačová správa)
Zdroj: Allianz - SP, Foto: Allianz - SP
Tweet