Poštová banka upravuje otváracie hodiny svojich pobočiek

16.03.2020 (14:25)

V súvislosti s opatreniami Ústredného krízového štábu Slovenskej republiky, v snahe minimalizovať riziko šírenia koronavírusu, Poštová banka upravuje otváracie hodiny svojich pobočiek a pristupuje aj k ďalším preventívnym opatreniam.

K ochrane zdravia našich klientov a zamestnancov pristupujeme zodpovedne, preto s účinnosťou od utorka, 17. marca 2020, budú pobočky Poštovej banky otvorené 4 hodiny denne, od 9:00 hod. do 13:00 hod.. Výnimkou sú pobočky v OC VIVO! v Bratislave a v OC Eperia v Prešove, pobočka Košice 1 (pobočka Dargov, Štúrova 1) a Nitra 1 (Štefánikova trieda 65), ktoré budú otvorené v čase 13:00 - 17:00. Zoznam pobočiek a informácie o upravených otváracích hodinách nájdete aj na https://www.postovabanka.sk/.

Opatrenia v pobočkovej sieti Poštovej banky:

  • Každý zamestnanec v pobočke banky je vybavený rúškom a tí, ktorí pracujú s hotovosťou, aj ochrannými rukavicami.
  • Klienti môžu vstúpiť do pobočky a na PFS pracoviská iba s ochranným rúškom alebo inou ochranou na ústach a nose.
  • Vstup klientov do priestorov pobočky bude manažovaný povereným zamestnancom banky. Do vnútra bude môcť naraz vstúpiť len toľko klientov, koľko je v danej pobočke obsluhujúcich pracovníkov. Ostatní budú musieť čakať pred vchodom do pobočky.
  • Klient si počas pobytu na pobočke nesmie zosadiť rúško. Jeho identifikácia sa teda bude vykonávať cez dodatočné otázky (podobne ako pri identifikácii na Infolinke) a na základe podpisového vzoru klienta.
  • Od 17. marca 2020 sa upravujú aj otváracie hodiny PFS pracovísk na poštách. Aj tie budú otvorené iba 4 hodiny denne. Prispôsobujú sa začiatku otvorenia danej pošty.

Zdravie našich klientov a zamestnancov je pre nás prvoradé. Svoje podnety a nevyhnutné finančné úkony môžu klienti vybaviť aj telefonicky alebo mailom, cez Infolinku alebo pomocou služby Hlasová biometria, prípadne online, prostredníctvom Mobilnej aplikácie či Internet bankingu. „Ak je nevyhnutné navštíviť pobočku, dbajte, prosím, na zdravie seba aj našich pracovníkov a zvážte nosenie rúšok, ktorými sú vybavení aj naši zamestnanci,“ dodáva Lýdia Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky. Od 16. 3. 2020 môžete využívať služby Infolinky 0850 00 6500 alebo *6500 každý pracovný deň, od 8.00 hod. do 18.00 hod. Rovnako sme tu pre vás aj na info@pabk.sk.

Čo všetko vybavíte cez Infolinku?

„Rozsah služieb, ktoré vybavíte aj telefonicky, sa snažíme neustále rozširovať. Už dnes vybavíte zmenu kontaktných údajov pre Internet banking, novú kartu k účtu, ale môžete si zadať aj prevodný príkaz alebo trvalý príkaz,“ uvádza L. Žáčková. Všetky dostupné služby s hlasovou biometriou alebo diskrétnym údajom nájdete na https://www.postovabanka.sk/media/1793049/zoznam_ukonov_a_zmien_pabk_hlasova_biometria.pdf.

Klientom ďalej odporúčame platiť bezkontaktne kartou, mobilom alebo hodinkami. Používanie hotovosti je v súčasnosti, z pohľadu rizika šírenia ochorenia, rizikovejšie. Zároveň všetkých upozorňujeme, aby nezabúdali ani na pravidelnú dezinfekciu svojich mobilov a hodiniek. Pri výbere hotovosti odporúčame využiť bankomat. Klienti Poštovej banky majú výbery v našej sieti bankomatov zadarmo.

Všetky potrebné informácie a prípadné obmedzenia, ktoré by sa vás mohli týkať v súvislosti s mimoriadnym stavom, nájdete aj na https://6500.sk/spolutozvladneme. Pravidelne ich pre vás aktualizujeme.

(Tlačová správa)
 
Zdroj: Poštová Banka, Foto: Poštová Banka