V rebríčku top značiek sveta Allianz opäť vedie medzi poisťovateľmi

24.01.2024 (13:00)

Allianz aj v roku 2024 potvrdila svoju vedúcu pozíciu v oblasti poistenia a správy aktív v rebríčku najsilnejších a najhodnotnejších značiek sveta Brand Finance Global 500.

Skupina Allianz v najnovšom rebríčku obsadila 28. miesto, pričom jej hodnota vzrástla o 15 %. Allianz bola obzvlášť ocenená za to, že zákazníci sú pre ňu na prvom mieste. V minulom roku tiež integrovala poistenie stredných a veľkých korporácií pod Allianz Commercial, čo potvrdilo silný rating značky na úrovni AA+. Allianz zároveň naďalej pokračovala v zviditeľňovaní značky prostredníctvom športových a kultúrnych partnerstiev, pričom vrcholom, na ktorý svet čaká, budú tohtoročné olympijské a paralympijské hry v Paríži.

Kompletný rebríček Brand Finance Global 500 nájdete tu.

(Tlačová správa)
 
Zdroj: Allianz - SP, Foto: Allianz - SP