365.bank získala prvé miesto v súťaži Zlatý středník
03.09.2021 (17:00)Kampaň 365.bank s názvom Reklamy z obývačky, ktorá pozostávala z podomácky natočených videí, získala ďalšie ocenenie. V súťaži Zlatý středník vyhrala prvé miesto v kategórii Integrovaná kampaň. Len pred niekoľkými mesiacmi pritom bodovala aj v súťaži Zlatý klinec. Kampaň reagovala na situáciu spojenú s koronavírusom a využila nový marketingový prístup, tzv. „crowdvertising“.
Idea kampane vznikla spontánne počas pandémie. 365.bank pripravovala nové spoty na svoj bankový účet, no narazila na nedostatok strihačov, kameramanov či hercov, ktorí museli ostať doma. A keďže „uväznená“ v obývačke bola v tom čase väčšina ľudí, banka im ponúkla zaujímavú príležitosť – natočte nám spot a my ho pustíme v telke.
„Do výzvy sa zapojilo 80 rodín a ich známych, ktorí nám zaslali videá podľa vopred zadefinovaných scenárov. Takýto veľký ohlas nás nesmierne potešil a časom vidíme, že kampaň zaujala aj odbornú verejnosť. Ocenenie Zlatý středník, ktoré bolo včera vyhlásené, je toho ďalším dôkazom. Chceme poďakovať všetkým, ktorí sa na kampani podieľali a najmä hlavným aktérom, ktorí sa rozhodli takto netradične a kreatívne vyplniť čas strávený doma,“ hovorí Linda Valko Gáliková, PR manažérka 365.bank.
- 365.bank podporila vydanie prvého NFT umenia na Slovensku
- Aj kreatíva zanecháva uhlíkovú stopu. 365.bank preto uprednostnila recyklovaný dizajn
- Emisie skleníkových plynov sú spúšťačom klimatickej krízy. Fungovať uhlíkovo neutrálne je nevyhnutné a prispieť môžu aj banky
Zlatý středník každoročne vyhodnocuje interné a externé firemné médiá a vyberá najlepšie komunikačné projekty v Českej a Slovenskej republike. Tento rok sa do súťaže prihlásilo 490 projektov a o víťazoch rozhodla odborná porota zložená z takmer sto expertov na jednotlivé komunikačné disciplíny. Galavečer súťaže sa uskutočnil 2. septembra v Prahe.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo BurnettCreative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová
(Tlačová správa)
Zdroj: 365 bank, Foto: 365 bank
Tweet