Klienti Poštovej banky môžu od dnes platiť mobilom

28.02.2018 (13:00)

Klienti Poštovej banky môžu už platobnú kartu nechať doma. Pomocou aplikácie Google Pay môžu jednoducho a bezpečne platiť so svojím mobilným telefónom. Poštová banka prináša službu Google Pay v spolupráci so spoločnosťou Google.



Klienti, ktorí využívajú mobilné telefóny s operačným systémom Android, môžu cez službu Google Pay platiť na všetkých bezkontaktných platobných termináloch. Nielen na Slovensku, ale aj na ďalších milión predajných miestach vo svete. Odteraz nebudú potrebovať peňaženku v obchodoch, reštauráciách či na iných miestach, kde sa dá platiť bezkontaktne.

„Sme veľmi radi, že môžeme našim klientom prinášať technológie, ktoré im zjednodušujú život. Platba mobilom, ktorý má väčšina z nás neustále po ruke, urýchli a v konečnom dôsledku aj zjednoduší bežné platby kartou. Veríme, že v dnešnej dobe mobilných technológií si klienti túto službu rýchlo obľúbia,“ hovorí Andrej Zaťko, generálny riaditeľ Poštovej banky.

Google Pay je možné používať na zariadeniach so systémom Android 4.4 alebo vyšším, ktoré podporujú technológiu NFC. Platobné karty, ktoré chcete používať, stačí jednoducho nahrať do mobilnej aplikácie, potvrdiť SMS bezpečnostným kódom a v tej chvíli máte peňaženku v mobile. Je možné mať nahratých viacero kariet a meniť ich používanie podľa potreby. Platba je absolútne jednoduchá. Sumy do 20 EUR zaplatíte prebudením a priložením telefónu k terminálu, bez nutnosti jeho odomknutia. Vyššie čiastky uhradíte rovnakým spôsobom po odomknutí zariadenia. Navyše ak máte nastavené sms notifikácie, správu o debetnej transakcii obdržíte hneď po nákupe. Prehľad o svojich posledných 10 platbách mobilom nájdete aj priamo v aplikácii.

Pri platbe v kamenných obchodoch neodosiela Google Pay číslo platobnej karty. Namiesto toho pre každú platbu vytvorí jedinečné virtuálne číslo účtu a zároveň bezpečnostný kód, ktorým bezpečne spojí transakciu s konkrétnym bankovým účtom. V prípade straty alebo krádeže telefónu môžu používatelia najprv zistiť polohu telefónu vďaka funkcii „Nájdi moje zariadenie”. Potom ho môžu na diaľku buď uzamknúť novým heslom, alebo ho celý vymazať so všetkými údajmi. Nie je teda nutné deaktivovať platobnú kartu, pretože jej údaje sa v telefóne nenachádzajú. Ide o bezpečnejšiu platobnú metódu než používanie platobnej karty.

„Oddnes môžu klienti Poštovej banky pridať svoju kartu do služby Google Pay a následne začať pomocou nej jednoducho a bezpečne platiť na viac ako milión predajných miestach po celom svete. Konkrétne na Slovensku na 43 tisíc miestach,“ povedal Pali Bhat, viceprezident pre platobné produkty spoločnosti, Google.

Neprehliadnite
 •  Reklama Poštovej banky získala prestížnu cenu
 •  Poštová banka prináša pôžičku s 0% úrokom
 •  Pracovať v Poštovej banke sa vypláca
 •  Na čo prišli šikovní analytici z Poštovej banky

Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 25 rokov. S viac ako miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 50 pobočiek, 216 bankomatov a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Jej klienti majú k dispozícii viac ako 7 000 miest na výber hotovosti. Štandardnú ponuku bankových produktov a služieb dopĺňajú poistné produkty, podielové fondy a dôchodkové sporenie v druhom pilieri.

PR Servis

 
Zdroj: Poštová banka, Foto: Poštová banka