NOVINKA: Internetbanking Tatra banky s unikátnou funkcionalitou Rýchla platba z účtu v inej banke

Autor: redakčne upravené
22.07.2021 (16:00)

Tatra banka ako prvá banka na Slovensku priniesla klientom možnosť zadať platobný príkaz z účtu vedeného v inej banke priamo cez Internet banking Tatra banky. Pozrite si, ako táto služba funguje a z akých účtov môžu klienti posielať peniaze.

Od apríla 2020 mali klienti Tatra banky k dispozícii pasívny prístup k svojim účtom v Slovenskej sporiteľni, ČSOB, Raiffeisen banky a po pár mesiacoch aj VÚB banky. Mohli si pozrieť zostatok i pohyby na účte bez toho, aby sa museli prihlasovať do internet bankingu každej banky zvlášť.

„Doteraz mohli naši klienti v Internet bankinguTB len pasívne pristupovať k svojim účtom vedeným v iných bankách, teda zobrazovať informácie o účtoch a transakciách. Som preto veľmi rád, že sa nám podarilo priniesť ďalšiu novinku, ktorá umožní inicializovať platby, teda aktívne využívať tieto účty cez naše elektronické bankovníctvo,” hovorí Ján Magdoško, projektový manažér pre digitálne kanály Tatra banky.

Počas pilotnej fázy môžu klienti Tatra banky takto zadávať platby zo svojich účtov vedených v Slovenskej sporiteľni. Postupne sa budú dopĺňať aj ďalšie banky.

Ako funguje Rýchla platba z účtu v inej banke

  1. Prihlásite sa do Internet bankingu Tatra banky.
  2. Kliknete v ľavom menu na položku Účty v iných bankách.
  3. Zvolíte si v pravom hornom menu položku Zadať platbu.
  4. Vyplníte a skontrolujete platobný príkaz.
  5. Po presmerovaní na web Slovenskej sporiteľne sa prihlásite a potvrdíte platbu.
Po potvrdení platby sa automaticky vrátite do Internet bankingu Tatra banky. Výsledok spracovania platby si môžete skontrolovať v časti Zadané platby.
 
Zdroj: Tatra banka, Foto: Tatra banka