Poštová banka má novú výkonnú riaditeľku. Pod jej vedením banka posilní svoj záber na regióny

11.06.2021 (13:25)

Poštová banka sa chce ešte viac priblížiť ku svojim klientom v obciach a v menších mestách prostredníctvom širokej distribučnej siete pôšt. Ambíciou novej výkonnej riaditeľky, ktorou sa stala Melinda Burdanová, bude preto posilniť regionálny koncept banky na pošte.

Tento týždeň ohlásila skupina Poštovej banky transformáciu oboch bánk v rámci svojho portfólia. Poštová banka a 365.bank si menia svoje pozície, hlavnou bankou sa stane 365.bank a Poštová banka bude odštepným závodom. Novou výkonnou riaditeľkou Poštovej banky sa v súvislosti s týmito zmenami stala Melinda Burdanová. Na čele celej bankovej skupiny stojí od roku 2015 Andrej Zaťko, ktorý na tejto pozícii pokračuje aj naďalej a bude ju viesť do novej éry.

Melinda Burdanová pôsobí v bankovom sektore viac ako 16 rokov. V Poštovej banke, kam nastúpila v roku 2016 prešla viacerými vedúcimi pozíciami. Začínala ako vedúca Oddelenia úverov, neskôr pôsobila na pozícii riaditeľky Odboru produktov, kde bola zodpovedná za produktovú ponuku Poštovej banky v oblasti úverov, bežných účtov, depozitných produktov a platobných kariet.

Banka na pošte

Pod jej vedením má Poštová banka ambíciu stavať na svojej tradícii vnímania ako najdostupnejšej banky na pošte. „Našou ambíciou je stať sa bankou prvej voľby pre klientov v regiónoch, kde chceme osloviť aj mladšie ročníky. Potenciál na to máme veľký, keďže vďaka širokej distribučnej sieti na približne 1500 poštách budeme aj naďalej najdostupnejšou bankou na Slovensku,“ vysvetľuje nová výkonná riaditeľka Melinda Burdanová. Klienti Poštovej banky si naďalej budú môcť vybaviť svoje bankové záležitosti aj v pobočkách, ktoré preberá už v priebehu júla 365.bank pod svoju značku.

_23A5888

„Verím, že s Melindou dokážeme pokračovať v budovaní silnej banky pre regionálnych klientov, ktorí si zaslúžia, aby bankové inštitúcie mysleli na ich špecifické potreby,“ konštatuje Andrej Zaťko, CEO skupiny 365.bank.

Nosnými piliermi produktov Poštovej banky bude blízkosť, jednoduchosť a zrozumiteľnosť ponuky. Aj keď bude pre banku aj naďalej kľúčový fyzický kontakt a dostupnosť, plánuje rozvíjať aj svoj online kanál. Jej ambíciou je totiž v regiónoch oslovovať aj mladšie ročníky klientov. „Začiatkom mája sme spustili predaj pôžičiek cez call centrum, od júla plánujeme spustiť online pôžičku, o ktorú budú môcť klienti požiadať cez internet banking,“ vymenúva výkonná riaditeľka. A keďže typický klient Poštovej banky je sporivý, čo dokazujú aj objemy vkladov, ktoré počas pandémie rástli, plánuje banka priniesť na jeseň na pošty aj nový atraktívny sporiaci produkt.

(Tlačová správa)
 
Zdroj: Poštová banka, Foto: Poštová banka