Otázka:
22.10.2014 - Pri vybavovaní hypotéky vo vašej pobočke nás pracovníčka informovala, že je potrebné aby sme si ešte uzatvorili u vás účet na vyplatenie hypotéky, ktorú nám nakoniec neschválili. Aj napriek tomu, že sme účet vôbec nevyužívali, banka od nás žiada poplatky za jeho vedenie Môžeme zrušiť takýto účet bez poplatkov?
Odpoveď:
23.10.2014 - Ak si klient chce otvoriť účet, aby získal zľavu z úrokovej sadzby hypotéky, pobočka ho štandardne otvára až po podpise úverovej zmluvy, teda vo fáze, keď je už zrejmé, že klient úver naozaj bude čerpať. K otvoreniu účtu ešte pred schválením úveru dochádza v prípadoch, ak ho klient chce hneď začať využívať bez ohľadu na hypotéku. Každopádne v prvom kalendárnom mesiaci je účet vedený bez poplatku a bez poplatku je tiež jeho zrušenie (poplatok môže byť za zrušenie platobnej karty v priebehu prvého roka, ak bola k účtu vydaná). Ak máte záujem, pošlite e-mail s detailnejším popisom na kontakt@vub.sk, postup pobočky preveríme.
