Európski spotrebitelia zvolili asociáciu Visa International za najdôveryhodnejšiu značku

27.04.2004 (00:00)

Už tretí rok po sebe dosiahla Visa International najvyššiu priečku v kategórii platobných kariet v prieskume Reader’s Digest Awards
Už tretí rok po sebe dosiahla Visa International najvyššiu priečku v kategórii platobných kariet v prieskume Reader’s Digest Awards

V tohtoročnom prieskume európskej verzie časopisu Reader’s Digest získala Visa International ocenenie najdôveryhodnejšej európskej značky European Trusted Brand 2004. Visa International túto cenu získala už tretí rok po sebe, čo len potvrdzuje, že karty Visa sú naozaj pre každého.

Takmer 30 000 respondentov zo 14 európskych krajín malo v tridsiatich rôznych produktových kategóriách uviesť značku, ktorej najviac dôverujú. Visa International si získala najvyššiu priečku v trinástich krajinách, kde sa prieskum konal. Respondenti mali hodnotiť značky v oblasti dôvery, pochopenia potrieb zákazníkov, kvality, hodnoty a všeobecného vnímania.

"Teší nás, že sme získali toto ocenenie, ktoré je dôkazom veľkej dôvery európskych zákazníkov v značku Visa. Visa si získala uznanie zákazníkov na celom svete. Tí si ju spájajú s dôverou, bezpečnosťou a pohodlím – teda parametrami, ktoré ukazujú, že Visa je najlepším spôsobom platby. Visa je veľmi populárna nielen v Slovenskej republike, ale má veľmi silnú pozíciu aj inde v Európe," povedal Miloslav Kozler, regionálny manažér asociácie Visa pre Českú a Slovenskú republiku.

Ako najznámejšia značka platobných produktov je Visa preferovaným partnerom mnohých podnikov a veľkých medzinárodných spoločností, ktoré majú svoje pobočky aj na Slovensku. Partnerské karty Visa poskytujú nielen bezpečnosť a pohodlie bezhotovostnej platby, ale majiteľom kariet prinášajú aj zľavy a ďalšie výhody. Použitie kariet Visa sa rozširuje do všetkých odvetví. Aj podniky, ktoré tradične prijímali hotovostné platby už začínajú akceptovať karty Visa. Dôvodom sú výhody, ktoré prináša schopnosť ponúkať zákazníkom rôzne možnosti a lepšie služby.

Spoločnosti, ktoré v prieskume Reader’s Digest Awards zvíťazili, budú mať právo označovať svoje produkty logom "European Trusted Brand".

O asociácii Visa International:
Asociácia Visa je svetový líder v platobných operáciách a karty Visa generujú ročný objem predaja 3 bilióny USD. Karty Visa sú akceptované vo viac než 150 krajinách. Visa zohráva hlavnú úlohu pri vývoji progresívnych platobných produktov a technológií, ktoré poskytujú výhody pre 21 000 členských finančných inštitúcií a majiteľov platobných kariet. Visa je lídrom v internetových platbách a je priekopníkom vytvorenia u-commerce, t.j. univerzálneho obchodu. Ide o možnosť obchodovať kdekoľvek, kedykoľvek a akýmkoľvek spôsobom.

Viac informácií možno získať na adrese www.corporate.visa.com


Zdroj: Mmd Public Relations Slovakia, s.r.o.,