Novinky v mobilných aplikáciách
Autor: redakcia Banky.sk15.02.2017 (14:00)
Prečítajte si, aké novinky pre vás pripravili banky vo svojich aplikáciách.
Banky menia a rozširujú svoje mobilné aplikácie, aby ich používanie bolo jednoduché. Čím prehľadnejšie a jednoduchšie je ovpládanie aplikácie, tým viac klientov ju bude používať. Pozrime sa teda na posledné zmeny, ktoré sa v appkách objavili.
Mobilná aplikácia - novinka v Poštovej banke
Vo februári 2017 Poštová banka spustila svoju prvú mobilnú aplikáciu. Doteraz mobilná aplikácia pre Poštovku nebola prioritná, keďže sa zameriavali prevažne na segment seniorov. Avšak pri zmene stratégie banky, mobilná aplikácia sa stala nevyhnutnosťou.
Funkcionality mobilnej aplikácie Poštovej banky:
|
Aplikáciu môžu používať všetci klienti Poštovej banky, ktorí majú zriadenú službu Internet banking. Funguje na operačnom systéme iOS od verzie 8.0 a vyššie, tak aj na OS Adroid od verzie 4.1. a vyššie.
- Za benzín zaplatíte priamo z auta. Už čoskoro aj na Slovensku
- Nakupujete cez internet? Nie je jedno, ako zaplatíte.
- Špeciality bankových aplikácií
- Ako si v online prostredí ochrániť peniaze
VÚB Mobil banking pridáva nové funkcionality
VÚB prináša vo svojej aplikácii zopár zaujímavých noviniek:
|
Klientom, ktorí majú nastavenú automatickú aktualizáciu, sa nová aplikácia aktualizuje automaticky.
V prípade manuálneho nastavenia aktualizácie, si ju musia aktualizovať sami. Nová aplikácia bude dostupná pre zariadenia s operačným systémom Android 4.1 a viac a iOS 9 a viac. Pre operačný systém Windows Phone nebude nová verzia dostupná.
Tatra banka prináša demo aplikáciu pre Microsoft Hololens
Tatra banka ostáva verná svoju imidžu inovátora a snaží sa byť stále o krok vpredu. Okuliare Microsoft Hololens pre virtuálnu realitu nie sú bežnou záležitosťou. Ani v zahraničí, ani na Slovensku. Demo aplikácia Tatra banky pre virtuálnu realitu je ukážkou toho, ako môže vyzerať bankovníctvo o niekoľko rokov. Aplikácia poskytuje základné informácie o účte, prehľad pohybov na účte, možnosť zadania platby/ naskenovanie faktúry pohľadom na QR kód, Spending report. |
Sprievodcu aplikáciou robí virtuálny asistent, ktorý klientom zároveň zanalyzuje ich výdavky a poradí im s ich s financiami. Appka sa ovláda hlasom a gestami. Záujemcovia si aplikáciu môžu vyskúšať na konferenciách Android a Windows Roadshow počas roka 2017.
Počas minulého roka Tatra banka zaradila do svojej mobilnej aplikácie niekoľko noviniek. Klienti banky v nej tak po novom nájdu prehľad majetku a záväzkov, prehľad svojich investícií v TAM fondoch, IBAN skener, aj kontakt na svojho bankára či call centrum Dialog Live.
Zaujímavé sú tiež nasledovné funkcionality:
- Platobné tlačidlo, ktoré ponúka možnosť zaplatiť u obchodníka cez TatraPay. Ak klient nakupuje cez mobil, môže sa prekliknuť do aplikácie Tatra banka, zadať PIN a zaplatiť jednoduchšie (bez prihlásenia cez PID, heslo, kartu a Čítačku). Ak klient nakupuje na počítači, zobrazí sa mu na stránke TatraPay QR kód s platobnými informáciami, ktoré iba nasníma aplikáciou Tatra banka a potvrdí.
- Asistent v zahraničí, ktorý na základe hrubej polohy poskytne klientovi informácie o poplatkoch za výber z bankomatov v danej krajine, informácie o aktuálnom kurze, informácie o limitoch na výber z bankomatov (v rizikových krajinách), aj kontakt zo zahraničia na call centrum DIALOG Live.
- Tatra banka cez svoju aplikáciu ponúka klientom personalizované kampane, ako napríklad ponuky na predschválené aj nepredschválené produkty, edukačné kampane atď.
Zdroj: Poštová banka, VÚB, Tatra banka, Foto: redakcia
Tweet