Osobný účet Slovenskej sporiteľne má už viac ako 100 tisíc klientov
09.07.2010 (13:30)Počet užívateľov Osobného účtu prekročil na konci júna 100 tisíc. Nový typ účtu, ktorého základom je transparentnosť, jednoduchosť a zrozumiteľnosť, začala Slovenská sporiteľňa predávať v septembri minulého roku. Nahradil tak dovtedy ponúkané balíky služieb.
Osobný účet je určený pre klientov, ktorí svoj účet aktívne využívajú. Za jednu cenu im zabezpečí všetko, čo potrebujú na riadenie osobných financií, a preto si nemusia sledovať výšku mesačných poplatkov. Keďže banka za každý nákup zaplatený kartou vráti klientovi 0,5 % z ceny nákupu, klient si tak môže znížiť mesačný poplatok za Osobný účet aj na nulu.
„Klienti, ktorí využívajú Osobný účet, sú aktívnejší, keďže už nemusia premýšľať nad tým, koľko bankových operácií urobia. Navyše, za každú platbu kartou im vrátime pol percenta z ceny nákupu. Byť aktívnym sa im teda oplatí,“ hovorí Štefan Panenka, vedúci oddelenia depozitných produktov banky. Slovenská sporiteľňa naodmene za používanie platobnej karty celkovo za vyše 9 mesiacov vyplatila už viac ako 400 tisíc eur. Výhodou Osobného účtu je aj bezplatný výber debetnou kartou z vyše 4 700 bankomatov skupiny Erste vzahraničí. Klienti tak môžu počas dovoleniek bezplatne vyberať peniaze v Českej republike, Rakúsku, Maďarsku, Chorvátsku, Rumunsku, Srbsku či na Ukrajine.
Nový Osobný účet si môžu záujemcovia zriadiť v ktoromkoľvek obchodnom mieste Slovenskej sporiteľne. Tí, ktorí už majú v Slovenskej sporiteľni iný typ účtu, môžu prejsť na Osobný účet aj prostredníctvom elektronického bankovníctva, a to jednoduchou zmenou v nastaveniach vlastností svojho súčasného účtu.
Zdroj: SLSP, Foto: redakcia
Tweet
