Prima banka sa zameria v roku 2013 opäť na retail
Prima banka predpokladá, že rok 2012 uzavrie výrazne lepšie, ako bol jej pôvodný plán. "A to aj napriek veľkým investíciám do rebrandingu, budovania značky, rozširovania siete a novému bankovému odvodu,“ povedala hovorkyňa Prima banky Naďa Urbanová.
Je to podľa nej výsledok rastu v retailovom segmente a tiež neustáleho zjednodušovania a zefektívňovania, vďaka ktorému Prima banka znižuje svoje prevádzkové náklady. Prima banka vykázala od januára do konca septembra 2012 stratu 10,3 mil. eur a medziročne ju prehĺbila z mínusových 6,2 mil. eur.
Prima banka sa v roku 2012 zamerala najmä na proces zmeny mena a na rozširovanie pobočkovej a bankomatovej siete. Aj v roku 2013 sa chce banka zamerať na retail, rozširovanie siete, zjednodušovanie a zefektívňovanie.
"K veľkým investíciám sa pridá aj remodeling pôvodnej pobočkovej siete, aby architektúrou zodpovedala novému dizajnu banky," skonštatovala Urbanová. Rozširovanie siete sa už aj v roku 2012 podpísalo podľa nej pod rast počtu nových klientov. "Najvýraznejšie sme rástli v oblasti retailových úverov," doplnila Urbanová.
Neprehliadnite:
Iba 20 % Slovákov si v tomto roku finančne polepšilo
Odmeny za platby kartou majú rôzne podoby
Prima banka zrušila jeden účet a odmeňuje platby kartou
Zdroj: SITA, Foto: Prima banka
Tweet
