Prima banka sa zameria v roku 2013 opäť na retail

31.12.2012 (14:30)




Prima banka predpokladá, že rok 2012 uzavrie výrazne lepšie, ako bol jej pôvodný plán. "A to aj napriek veľkým investíciám do rebrandingu, budovania značky, rozširovania siete a novému bankovému odvodu,“ povedala hovorkyňa Prima banky Naďa Urbanová.

Je to podľa nej výsledok rastu v retailovom segmente a tiež neustáleho zjednodušovania a zefektívňovania, vďaka ktorému Prima banka znižuje svoje prevádzkové náklady. Prima banka vykázala od januára do konca septembra 2012 stratu 10,3 mil. eur a medziročne ju prehĺbila z mínusových 6,2 mil. eur.

Prima banka sa v roku 2012 zamerala najmä na proces zmeny mena a na rozširovanie pobočkovej a bankomatovej siete. Aj v roku 2013 sa chce banka zamerať na retail, rozširovanie siete, zjednodušovanie a zefektívňovanie.

"K veľkým investíciám sa pridá aj remodeling pôvodnej pobočkovej siete, aby architektúrou zodpovedala novému dizajnu banky," skonštatovala Urbanová. Rozširovanie siete sa už aj v roku 2012 podpísalo podľa nej pod rast počtu nových klientov. "Najvýraznejšie sme rástli v oblasti retailových úverov," doplnila Urbanová.

Neprehliadnite:
Iba 20 % Slovákov si v tomto roku finančne polepšilo
Odmeny za platby kartou majú rôzne podoby
Prima banka zrušila jeden účet a odmeňuje platby kartou



Zdroj: SITA, Foto: Prima banka