Slovenská sporiteľňa má nového riaditeľa marketingu

03.10.2011 (14:00)

 

Novým riaditeľom odboru marketingu a analýzy trhu Slovenskej sporiteľne je od začiatku októbra Juraj Barta. V banke bude zodpovedný za riadenie marketingových aktivít, analýzy trhov a riadenie kvality.

„Slovenská sporiteľňa je najúspešnejšia banka na slovenskom trhu. Teším sa, ako jej pozíciu budeme ešte posilňovať, s dôrazom na tradičné bankovníctvo v štýle, ktorý zodpovedá 21. storočiu,“ povedal nový riaditeľ marketingu Slovenskej sporiteľne.

Juraj Barta (32) vyštudoval fyziku a manažment na Univerzite Komenského v Bratislave. V Slovenskej sporiteľni pracoval na rôznych pozíciách od roku 2004, od roku 2007 ako vedúci oddelenia analýzy trhu a hlavný ekonóm banky.
 
Zdroj: Slovenská sporiteľňa , Foto: Slovenská sporiteľňa