Slovenská sporiteľňa s novými službami
15.03.2001 (00:00)Novú službu pre svojich zákazníkov s názvom SIM Toolkitbanking dnes spustila Slovenská sporiteľňa (SLSP), a. s. Informovali o tom predstavitelia banky.
Novú službu pre svojich zákazníkov s názvom SIM Toolkitbanking dnes spustila Slovenská sporiteľňa (SLSP), a. s. Informovali o tom predstavitelia banky. Ide o výsledok spolupráce so spoločnosťou Globtel, pričom služba umožní klientom komunikáciu s bankou pomocou krátkych textových SMS správ z mobilného telefónu. Služba využíva SIM Toolkit technológiu pri mobilných telefónoch a je prístupná v každej hodine, každý deň. Klient odošle prostredníctvom aplikácie Globtel menu zo svojho mobilného telefónu požiadavku vo forme SMS správy do banky, ktorá mu v priebehu niekoľkých sekúnd odošle odpoveď. Takto môže klient získať napríklad informácie o zostatku na účte, prevodoch, obratoch, ale aj o aktuálnom kurzovom lístku SLSP. Zároveň umožňuje zadávať platobné príkazy v rámci Slovenska, zatiaľ však len v slovenských korunách. Banka poskytuje na využívanie služby SIM Toolkitbanking zvýhodnené poplatky za transakciu. Podnikatelia tak môžu ušetriť tri koruny a obyvateľstvo dve koruny na jednom platobnom príkaze. Za využívanie tejto služby si banka účtuje poplatky 30 korún za mesiac pri osobných účtoch a 60 korún na mesiac pri podnikateľských účtoch.
Od začiatku marca funguje v SLSP služba SporoTel, ktorá je nadstavbou služby Telephonebanking. Poskytuje nepretržitý prístup k bankovým informáciám a vybraným operáciám prostredníctvom telefónu. Oproti Telephonebankingu umožňuje prepojenie na operátora, pričom prostredníctvom neho môže klient navyše získať informácie napríklad o úrokových sadzbách alebo úradných hodinách banky.
Túto službu poskytuje SLSP bezplatne.
Ako sa vyjadrila Alena Crhová, generálna riaditeľka divízie služieb obyvateľstvu, služby elektronického bankovníctva v súčasnosti využíva 8 % klientov SLSP, pričom realizujú mesačne štvrť milióna transakcií.
Tweet
