Tatra banka má novú členku predstavenstva
31.12.2010 (11:15)Novou členkou predstavenstva Tatra banky sa stane od Nového roku Natália Major.
Natália Major pôsobí v Tatra banke od roku 1994, pričom od začiatku sa venovala oblastiam spracovania
transakcií a platobného styku. Medzi jej hlavné úspechy patrí zriadenie nových distribučných kanálov banky, ako napríklad:
- prvý Internet banking na Slovensku v roku 1998,
- telefonické centrum DIALOG v roku 1999 (prvé bankové 24-hodinové kontaktné centrum na Slovensku),
- prvá online banka na Slovensku - Eliot, v roku 2000,
- uvedenie aplikácie Internet bankingu pre iPhone pod názvom Tatra banka v októbri tohto roku
- a to všetko popri nepretržitom zvyšovaní bezpečnosti elektronických distribučných kanálov.
Za 16 rokov svojho pôsobenia v banke mala Natália Major možnosť veľmi dobre spoznať množstvo jej oblastí. Má dlhoročné profesionálne skúsenosti v oblasti zavádzania a riadenia distribučných kanálov, ktoré mieni využiť pri riadení prevádzky a znižovaní nákladov. Ako zástupca COO medzi rokmi 2008 a 2010 aktívne participovala na významnom transformačnom projekte banky – vytvorení spracovateľského centra v Prešove, oblasti, ktorú bude od januára priamo riadiť.
Ako sama hovorí: „Tatra banku vnímam ako moderný, perspektívny a efektívne fungujúci organizmus, ktorý žije pre klienta. Verím v automatizáciu a v to, že každá zmena prináša so sebou pozitívne efekty. Plánujem podporovať transformačné projekty v banke, ktoré presvedčia našich klientov, že sú v centre našej pozornosti.“
Natália Major prevezme svoju novú pozíciu po Petrovi Novákovi, členovi predstavenstva, ktorý pôsobil ako COO/CIO Tatra banky od roku 2007. Po troch rokoch prechádza na centrálu Raiffeisen Bank International vo Viedni, na pozíciu Managing Director, International Operations.
Zdroj: Tatra banka, Foto: Tatra banka
Tweet
