Virtuálna novinka
08.12.2000 (00:00)Rozmach elektronického obchodu prostredníctvom využívania internetovskejsiete je značný. S myšlienkou jeho flexibilnejšieho využívania vstúpila naslovenský trh platobných kariet novinka
Rozmach elektronického obchodu prostredníctvom využívania internetovskejsiete je značný. S myšlienkou jeho flexibilnejšieho využívania vstúpila naslovenský trh platobných kariet novinka vo forme virtuálnej kreditnej karty.Tatra banka, ako líder v zavedení kreditných kariet v SR, sa touto ponukousnaží osloviť svojich súčasných držiteľov kreditnej karty, ako aj potenciálnychklientov využívajúcich výhody virtuálneho obchodu. S oslovením väčšiehopočtu nielen vlastných klientov, ktorí majú vedený bežný účet v tejto banke, jevirtuálna karta dostupná aj klientom ostatných komerčných bánk, keď zosúčasného celkového počtu držiteľov karty táto skupina predstavuje takmer50 %. Virtuálna karta je výhradne určená na realizáciu platieb za tovary aslužby objednávané prostredníctvom internetu, pričom ju nemožno použiť priplatení cez platobné terminály ani na hotovostné výbery v sieti bankomatov.
Tweet
