Visa je najdôveryhodnejšou značkou v 17 krajinách Európy

14.03.2003 (00:00)

Už druhýkrát za sebou získala asociácia Visa International prvenstvo v kategórii "Najdôveryhodnejšia karta"
Asociácia Visa International získala ocenenie čitateľov časopisu Reader´s Digest Výber "Dobrá značka 2002". Toto ocenenie vychádza z celoeurópskeho prieskumu, ktorý zrealizovala spoločnosť Reader´s Digest na konci roku 2002 pod názvom European Trusted Brands 2002. Svojím rozsahom a metodikou patrí tento prieskum k najvýznamnejším spotrebiteľským prieskumom svojho druhu v Európe.

Prieskumu sa zúčastnilo 27 692 respondentov z 18 európskych krajín vrátane Slovenska. V kategórii platobnej karty získala Visa prvenstvo v 17 zúčastnených krajinách, čo svedčí o vysokej miere spokojnosti spotrebiteľov. Respondenti hodnotili nielen dôveryhodnosť, ale aj kvalitu, image a pochopenie potrieb zákazníkov.

"Veľmi nás teší samotné ocenenie a predovšetkým dôvera čitateľov magazínu Reader´s Digest Výber. Z priezkumu vyplýva, že značka Visa je obľúbenou nielen globálne, ale má silnú pozíciu aj v Európe," povedal Miloslav Kozler, manažér asociácie Visa International pre Slovenskú republiku.

V porovnaní s víťaznými značkami v ostatných kategóriách sa Visa umiestnila na druhom mieste hneď po Nokii, ktorá bola najdôveryhodnejšou značkou svojej kategórie vo všetkých 18 krajinách prieskumu.


Zdroj: Mmd Public Relations Slovakia, s.r.o.,