mBank má nového marketingového riaditeľa
Na pozíciu marketingového riaditeľa mBank nastúpil 16. februára 2012 Petr Vondráček.
Na pozíciu marketingového riaditeľa mBank nastúpil 16. februára 2012 Petr Vondráček. Bude zodpovedný za riadenie marketingu na Slovensku aj v Českej republike.
Petr Vondráček prichádza z ČSOB, resp. Poštovní spořitelny, kde na rôznych pozíciách pracoval takmer desať rokov. Od roku 2009 bol výkonným manažérom marketingovej komunikácie Poštovní spořitelny a bol okrem iného zodpovedný za uvedenie značky ERA na český trh.
V mBank bude Petr Vondráček zodpovedný za riadenie marketingu v Českej republike a na Slovensku. Jeho cieľom bude predovšetkým podporiť marketingovou komunikáciou značku mBank a inovovať a rozšíriť doterajšie marketingové a komunikačné kanály.
„mBank nie je spoločnosťou, ktorá chce utrácať obrovské sumy za masívne reklamné kampane. Preto bude táto práca pre mňa veľkou výzvou a príležitosťou. Verím, že moje profesionálne skúsenosti a znalosti prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju tejto mladej bankovej značky,“ komentuje svoj príchod do mBank nový šéf marketingu.
Petr Vondráček, je ženatý, má dve deti a medzi jeho koníčky patrí predovšetkým rocková hudba, filatelia a šport.
Pozrite si:
Pri online bankách funguje úspora z rozsahu
mBank ponúka cestovné poistenie k platobnej karte
V trvalom príkaze nemôžete zmeniť všetko
Zdroj: mBank, Foto: mBank
Tweet
