mBank má nového marketingového riaditeľa

20.02.2012 (15:15)

Na pozíciu marketingového riaditeľa mBank nastúpil 16. februára 2012 Petr Vondráček. 

Na pozíciu marketingového riaditeľa mBank nastúpil 16. februára 2012 Petr Vondráček. Bude zodpovedný za riadenie marketingu na Slovensku aj v Českej republike.

Petr Vondráček prichádza z ČSOB, resp. Poštovní spořitelny, kde na rôznych pozíciách pracoval takmer desať rokov. Od roku 2009 bol výkonným manažérom marketingovej komunikácie Poštovní spořitelny a bol okrem iného zodpovedný za uvedenie značky ERA na český trh.

V mBank bude Petr Vondráček zodpovedný za riadenie marketingu v Českej republike a na Slovensku. Jeho cieľom bude predovšetkým podporiť marketingovou komunikáciou značku mBank a inovovať a rozšíriť doterajšie marketingové a komunikačné kanály.
„mBank nie je spoločnosťou, ktorá chce utrácať obrovské sumy za masívne reklamné kampane. Preto bude táto práca pre mňa veľkou výzvou a príležitosťou. Verím, že moje profesionálne skúsenosti a znalosti prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju tejto mladej bankovej značky,“ komentuje svoj príchod do mBank nový šéf marketingu.

Petr Vondráček, je ženatý, má dve deti a medzi jeho koníčky patrí predovšetkým rocková hudba, filatelia a šport. 

Pozrite si:
Pri online bankách funguje úspora z rozsahu
mBank ponúka cestovné poistenie k platobnej karte 
V trvalom príkaze nemôžete zmeniť všetko


Zdroj: mBank, Foto: mBank