365.bank už nebude len digitálna, stane sa fullservisovou bankou. Poštová banka posilní pozicioning najdostupnejšej banky.
30.09.2020 (14:00)Skupina Poštovej banky vstupuje do dôležitej fázy svojej rozvojovej stratégie. V rámci nej zmení pozicioning oboch svojich bankových značiek – Poštovej banky a 365.bank. V druhom kvartáli 2021 preberie 365.bank pobočkovú sieť Poštovej banky a stane sa tak plnohodnotnou bankou s ambíciou konkurovať prvej trojke najväčších bánk.
Značka Poštová banka sa bude fokusovať primárne na bankový servis na 1 500 predajných miestach Slovenskej pošty. Klienti, ktorí navštevujú pobočkovú sieť, môžu naďalej využívať svoje súčasné produkty a servisovať ich na pobočkách tak, ako boli zvyknutí, alebo môžu využiť ponuku novej 365.bank.
S cieľom reflektovať nástup digitálnych technológií založila skupina pred dvoma rokmi 365.bank a spustila pilotný projekt prvej „mobile first“ banky. Pod značkou 365.bank bude investovať do ďalšieho rozvoja digitálneho bankovníctva a technológií a po novom aj do moderného pobočkového servisu. Klientom prinesie viaceré technologické inovácie a predstaví aj nový pohľad na bankovníctvo prostredníctvom siete 70 pobočiek. Značku 365 ponesie aj celá banková skupina. “Ďalší potenciál rozvoja vidíme v tzv. „omnichannel bankingu“, ktorého súčasťou budú všetky dnes dostupné aj rozvíjajúce sa digitálne kanály, spolu so sieťou nových pobočiek 365.bank. Tie budú už budúci rok ponúkať úplne nový model obsluhy postavený na moderných technológiách, ktoré nie sú cieľom, ale prostriedkom pre čo najlepší klientský servis,” vysvetľuje Andrej Zaťko, generálny riaditeľ skupiny Poštovej banky.
Z pohľadu cieľových skupín klientov sa tak 365.bank bude zameriavať na ľudí, ktorí vyžadujú moderné služby, digitálny kanál, ale aj osobný kontakt, priateľský prístup a neformálnu komunikáciu. Aj pobočkové bankovníctvo bude totiž založené na digitálnych prvkoch, novej a modernejšej forme obsluhy, ako aj na väčšom fokuse v oblasti customer experience, ktorý na vybraných kontaktných miestach obohatí aj o prácu s komunitami.
- 365.bank si odnáša prvé a druhé miesto za svoju launch kampaň v súťaži Zlatý středník
- 365.bank predstavuje najčistejší dizajn platobnej karty. Je minimalistický, nadčasový a symbolizuje novú generáciu platobných kariet
- Študenti preferujú Apple Pay, menej sporia a potrpia si na zľavy a benefity
Nové smerovanie bankovej skupiny bude z pozície jej generálneho riaditeľa aj naďalej zastrešovať Andrej Zaťko, ktorý do banky prišiel v r. 2015 s cieľom jej ozdravenia a nastavenia budúceho strategického smerovania. Jeho dôležitou súčasťou bude i naďalej rozvoj digitálnej stratégie a technológií. Ten v rámci celej skupiny povedie Marek Šupa, ktorý sa zároveň stane riaditeľom dcérskej spoločnosti Amico Finance. Splátková spoločnosť sa bude pod jeho vedením zameriavať na digitalizáciu svojich služieb. Poštovú banku bude viesť súčasný riaditeľ divízie obchodu Poštovej banky Gabriel Balog.
Pod značku 365 prejdú aj dcérske spoločnosti. V prípade všetkých spoločností bude pritom postupne prebiehať strategická transformácia s fokusom na digitálny kanál, technológie a inovácie, ale aj na zákaznícku skúsenosť. Výnimkou je Poštová poisťovňa, ktorá by mala v najbližších mesiacoch zmeniť svojho majiteľa.
(Tlačová správa)
Zdroj: 365.bank, Poštová banka, Foto: 365.bank
Tweet