Klienti Tatra banky si môžu vybrať, akú mobilnú apku budú používať. Rozhodnúť sa môžu pre Lite verziu alebo Full verziu

Autor: redakcia
30.08.2021 (13:00)

Tatra banka ponúka zjednodušenú Lite verziu mobilnej aplikácie pre klientov, ktorí nepotrebujú využívať všetky funkcionality.

Banky neustále pracujú na svojich mobilných aplikáciach, pridávajú do nich nové funkcionality. Kým v minulosti cez apky bolo možné len zadávať platobné príkazy a pozrieť si pohyby na účte, dnes je možné cez apku požiadať o úver, poistiť sa, investovať do fondov, či vytvoriť si digitálnu platobnú kartu.

V poslednej verzii svojej mobilnej aplikácie sa Tatra banka vybrala opačným smerom. Vytvorila zjednodušenú Lite verziu apky, ktorá má primárne slúžiť klientom, ktorí nepotrebujú využívať všetky funkcionality. Vybraným novým aj existujúcim používateľom aplikácie sa zobrazí formulár so 6 otázkami, ktorých cieľom je preveriť ich finančnú a digitálnu zručnosť. Na základe odpovedí aplikácia ponúkne klientovi buď Lite verziu alebo Full verziu aplikácie. V Lite verzii sú dostupné úplne základné produkty – účty, platobné karty a úvery. Množstvo funkcionalít nad týmito produktami je rovnaké v oboch verziách, rozdiel je však v navigácii a ovládaní týchto produktov. Lite verzia aplikácie aktuálne neobsahuje informácie o Doplnkovom dôchodkovom sporení a Podielových fondoch.

Ak si klient vyberie Lite verziu, neznamená to, že sa k Full verzii už nedostane. Medzi verziami sa vie jednoducho prepínať podľa toho, čo mu viac vyhovuje alebo čo potrebuje aktuálne riešiť. Verziu si môže zmeniť v „Nastavenia“ – „Zmena verzie“.

V novej Full verzii apky Tatra banky nájdu klienti aj vylepšený Spending report, digitálnu debetnú kartu (tá je aj v Lite verzii) či online otvorenie podnikateľského účtu.
 
Zdroj: Tatra banka, Foto: Tomáš Hustoles, Burst.shopify.com