13.10.2014 - Jan Bláha, riaditeľ obchodu a marketingu vo Fio banke, tvrdí, že trend online bankovníctva je dominantný, ale časť klientov chce mať možnosť riešiť svoje bankové záležitosti i osobne.
24.03.2014 - Bitcoin môže byť v budúcnosti nový platobný systém, ale funkciu zlata ako uchovávateľa hodnôt nenahradí, tvrdí Lukáš Trebula, hlavný investičný stratég hedžového fondu Slovak Hedge Fund a konateľ poradenskej spoločnosti CPM Associates.
12.03.2014 - Investícia do zlata je ochrana pred infláciou, nízkymi úrokmi a menovou expanziou, tvrdí Lukáš Trebula, hlavný investičný stratég hedžového fondu Slovak Hedge Fund a konateľ poradenskej spoločnosti CPM Associates.
26.02.2014 - Pawel Kucharski, výkonný riaditeľ obchodného oddelenia mBank pre Česko a Slovensko, hovorí, že internetové bankovníctvo sa postupne presúva na mobily a bude ľuďom radiť aj pri nákupoch.
25.11.2013 - Peter Lakata, riaditeľ Zuno bank pre obchod a marketing, neznáša vetu: „musíte to prísť podpísať na pobočku“ a verí, že online banka musí mať aj viacero zdrojov príjmu, aby prežila.
30.10.2013 - Pri výbere komunikácie banka nezvažuje ako ju spraviť tak, aby nebola nudná, ale ako ju spraviť tak, aby zaujala cieľovú skupinu, tvrdí Milada Halová, riaditeľka komunikácie a stratégie značky Tatra banky.
03.10.2013 - V reklamnom spote v priebehu 30 sekúnd nie je možné podať úplnú a vyčerpávajúcu informáciu, vysvetľuje Róbert Trubač, riaditeľ Divízie marketingu ČSOB. Podľa neho je cieľom reklamy vzbudiť záujem, ale zadávatelia niekedy idú na hranu.
03.09.2013 - Juraj Barta, marketingový riaditeľ Slovenskej sporiteľne si myslí, že úroky na sporení a vkladoch. zostanú nízke ešte niekoľko rokov. Tí, ktorí čakajú opak budú zrejme sklamaní.
30.07.2013 - Na slovenskom trhu chýbala banka, kde s ľuďmi hovoria na rovinu a kde sa klienti nemusia báť žiadnych chytákov, tvrdí v rozhovore pre BANKY.sk Martin Krajniak, maketingový riaditeľ Raiffeisen banky na Slovensku.
02.07.2013 - Jediný spôsob, ako sa nestratiť v záplave rovnakých posolstiev na trhu identických produktov je pokúsiť sa vytvoriť bohatý emocionálny svet, ktorý bude vychádzať zo značky danej banky, hovorí pre BANKY.sk Marek Mikle, marketingový riaditeľ VÚB banky.
27.05.2013 - Filip Vítek, vedúci oddelenia Customer Valuer Management Sberbank Slovensko v rozhovore pre portál BANKY.sk tvrdí, že ak nejaký parameter dokáže dobre predpovedať správanie sa klienta, mali by ho banky využiť. A to aj v prípade, že by šlo o číslo topánok.
24.09.2012 - Oyvind Oanes, člen predstavenstva ZUNO banky, ktorý má na starosti marketing hovorí, že vytváranie nových produktov v bankovníctve nie je jednoduché, a preto sa radšej sústreďuje na nové spôsoby ich posúvania klientom.
15.08.2012 - Boris Procik, predseda predstavenstva spoločnosti RMS Mezzanine, hovorí, že jeho firma vypĺňa priestor na trhu úverov pre malé a stredné podniky. Tam kde nemajú záujem o úverovanie banky pomôže mezanínové financovanie.
18.04.2012 - Bernhard Henhappel, člen predstavenstva Tatra banky tvrdí, že príliš vysoko nastavená miera vlastného kapitálu by mohla viesť k negatívnym dopadom na reálnu ekonomiku.
26.03.2012 - Imrich Béreš, predseda predstavenstva Prvej stavebnej sporiteľne, hovorí, že nerozumie, prečo sa politici tak často obúvajú do systému stavebného sporenia. Ten prináša štátu aj benefity nielen náklady.
27.02.2012 - Jiří Huml, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retail, hovorí, že nová banková daň v konečnom dôsledku bude znamenať horšiu dostupnosť a menej úverov.
01.02.2012 - Priame banky sú podľa Romana Truhlářa, generálneho riaditeľa mBank pre Slovensko a Českú republiku, tým úspešnejšie a teda aj ziskovejšie, čím väčší okruh zákazníkov sú schopné obsluhovať.
24.01.2012 - Tomáš Kuna, riaditeľ ZUNO bank na Slovensku a v Česku hovorí, že banka chce ponúkať úroky, ktoré budú patriť medzi najvyššie na trhu. Zároveň dodáva, že úroky nemusia zostať na vysokej úrovni navždy.
24.11.2011 - Svetlana Dankovičová, riaditeľka slovenského a českého zastúpenia Banque privée Edmond de Rothschild Europe hovorí, že privátna banka v prvom rade chráni a zveľaďuje majetok klientov. Pritom postupuje obozretne a konzervatívne.